tisdag 27 augusti 2013

Fler velourisar med fickor


Har sytt ganska många velourbyxor med fickor de senaste veckorna. Fler är på g och jag har inte tröttnat, gillar dem snarare mer och mer! De koboltblåa är till lådorna här hemma och var nr 4 (?) i ordningen när jag försökte anpassa mönstret i storlek 104 att sitta riktigt bra även utan blöjor. Ett till försök blev det, men nu är jag riktigt nöjd även med det mönstret. De bästa byxorna har inte fastnat på bild i systemkameran, de finns däremot på instagram. Fast såhär upphängda på en galge är det svårt att se någon skillnad, den måste nog upplevas live! :-)

De andra två är i storlek 80 och 86. De turkosa med gula muddar och gula hjärtan i fickorna är till salu och dyker upp i butiken så snart de är fotade lite bättre. Om någon skulle vara intresserad innan dess är det bara att maila till rufidesign @gmail.com (utan mellanslag).


Mönster: Eget i storlek 80, 86 och 104.

Material: Koboltblå velour från Stoff och Stil, turkos från JNY-design. Blåa hjärtan från Liandlo och gula från Strömming design. Mudd från JNY och Stoff och Stil.

2 kommentarer:

  1. Dina muddisar är så sjukt snygga, och modellen ser klockren ut. Kan vi inte få se en livebild snart?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du tycker det Anna!! Gillar verkligen modellen, är så glad jag lyckats få till något som jag gillar så mycket. Livebild snart ska jag försöka få till. Är det där att få sonen att samarbeta med kameran..!

      Radera