måndag 26 augusti 2013

En färgglad beställning



Jag får ganska ofta höra att mina kläder är unisex och det glädjer mig verkligen. För egentligen syr jag bara sånt jag gillar och eftersom jag gillar färg och tycker barn kan ha alla färger blir det en salig blandning! Den här beställningen tycker jag är ett typiskt bra exempel på kläder som passar precis lika bra till vilket barn som. Alla tröjorna är sydda enligt samma mönster i storlek 86 och ska flytta hem till lilla O.

Material: Röd jersey med hjärtan från JNY design, Ohlssons bonnagård från Liandlo och turkosa får från Strömming design. Mudd till kantband och tröjkant från JNY design och Stoff och Stil. Knappar från 3 exter.

Mönster: Eget tröjmönster i storlek 86.

1 kommentar:

  1. Vilken rolig beställning! Superfina tröjor, verkligen. Gillar brunt till fåren. Jag har så svårt med såna tyger som inte har flera färger att plocka upp med kantbandet. Ibland fastnar jag i tankebanor, det här hade jag bara tänkt att man kunde ta upp någon av de blå., Men brunt var ju jättefint till. Bla bla bla, vad jag babblar. Ska nog gå och sova nu :)

    SvaraRadera