söndag 1 maj 2011

Giveaway!

Det är vår, jag har köpt en ny symaskin och bloggen har haft nästan 500 besökare. Så vad passar bättre än att fira det med en tävling? Trots att det varit riktigt varmt och vårigt de senaste dagarna tänkte jag lotta ut en vårmössa (sys i valfri storlek i något av tygerna jag för tillfället har hemma). 

För att vara med och tävla gör du såhär: Kommentera det här inlägget för en lott. För att få fler lotter (totalt max fyra) kan du antingen gilla rufidesign på facebook, länka till tävlingen på din blogg eller länka till tävlingen på facebook. Du får gärna låna bilden. Skriv på vilka sätt du tävlar i kommentaren (självklart får du som redan gillar rufi design på facebook en extra lott). Sista dagen att tävla är fredagen den 6e maj. Dagen därpå drar jag vinnaren. Lycka till!




22 kommentarer:

  1. Jonas Fagerberg1 maj 2011 kl. 13:16

    Hjärtmössan är så sjukt snygg. Jag kommenterar, gillar och länkar strax tävlingen på fejjan.

    SvaraRadera
  2. Nu har jag länkat från min blogg, kommenterat inlägget och så gillar jag dig på FB! Håller tummarna =)

    SvaraRadera
  3. Åhhh, jag vill med ha! Så fina! Jag gillar och länkar. Hoppas att allt är bra med er? Fy på oss att inte ses när ni var här. Kram från Lina (hälsa grabbsen)

    SvaraRadera
  4. Anna Bengtsson2 maj 2011 kl. 00:00

    I Östersund använder vi fortfarande mössa men väntar på våren:)

    Jag har länkat och gillat på facebook.

    SvaraRadera
  5. Åh jag tävlar gärna om en vårmössa! Superfina! Ska gilla dig på FB också!

    SvaraRadera
  6. Klart jag vill vara med och tävla om en av dina mössor! Har glatt både gillat och länkat på fejjan för att öka mina chanser =)
    Tycker förresten att vi hade alldeles för lite syjunta på Upptåget under din praktik!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag gillar dig skarpt! ;-) Och tror jag gjort det på fb oxå!
    Och så gillar jag verkligen hjärtemössan.

    KRAM
    Lina med sadelskyddet

    SvaraRadera
  8. Roligt med mösstävling! Som du ser lämnar jag en kommentar.... nuuu.... och jag gillar redan Rufi design på fejan. Men någon blogg har jag tyvärr inte, däremot ska jag länka till tävlingen från fejan alldeles straxt!

    SvaraRadera
  9. Klart jag vill vinna mössa till Betty!
    Jag gillar sidan, har kommenterat och länkat!

    Kram / Astrid

    SvaraRadera
  10. Sjukt snygga!

    SvaraRadera
  11. Therése Plastrougi5 maj 2011 kl. 23:38

    Jag vill vinna mössa!! :-)

    SvaraRadera
  12. Himla fina mössor, såklart!

    SvaraRadera
  13. Gillar och länkar, nu hoppas jag på det bästa! /Sandra Karlsson

    SvaraRadera
  14. Sara Johansson6 maj 2011 kl. 00:09

    Fantastiska mössor! Jag vill att min gulligubbe ska bli vårfin i lyckoklöver, så jag håller tummarna för att vi vinner. :-)

    SvaraRadera
  15. Klart jag vill tävla om en av dina fina mössor till Ludwig! Kul att så många hittar till din blogg och gillar det du gör!

    SvaraRadera
  16. Hallå Sofia!
    Hoppas allt väl. Drömmer om en sån där fin lyckoklövermössa nu när den fleecefodrade börjar bli för varm (även om den kom väl till pass igen denna kalla vecka..) - läge för beställning igen annars! Kram på er!

    SvaraRadera
  17. Siri älskar sina apbyxor, sina dregglisar och sin igelkottmössa och skulle älska att få en till fin rufimössa till samlingen. Jag gillar självklart detta på fb.

    SvaraRadera
  18. Sjukt snygga tyger. Me LIKE :D den gröna mössan är så häftig.

    SvaraRadera
  19. Klart vi vill vara med och tävla! Så fina mössor, särskilt hjärtmössan. Hoppas Love har tur nu, we like!

    SvaraRadera
  20. Superfina saker du gör! Klart jag vill tävla! Kommenterar, gillar och länkar hejvilt!

    SvaraRadera
  21. Superfina saker du gör! Klart jag vill tävla! Kommenterar, gillar och länkar hejvilt!

    SvaraRadera