torsdag 30 juni 2011

Sommartävling!

Jag har som ni vet utlovat en tävling på rufi designs facebooksida! Har funderat på vad som skulle kunna vara en bra vinst och bestämde mig tillslut för mobilfodral. Just de här passar en iphone (med eller utan extra skal) men såklart jag kan sy efter andra mått för den som har en annan typ av telefon, eller varför inte som glasögonfodral. Fodralet är fodrat med mjuk plastad frotté som skyddar mot både vatten i begränsad mängd och stötar. Vinnaren får själv välja tyg och jag väljer knapp!

För att vara med och tävla gör du såhär:
1. Skriv en kommentar till det här inlägget för en lott. För att få flera lotter (totalt max fyra) kan du 2. gilla rufidesign på facebook, 3. länka till tävlingen på din blogg och/eller 4.länka till tävlingen på facebook. Du får gärna låna bilden när du länkar. Skriv på vilka sätt du tävlar i kommentaren här på bloggen (självklart får du som redan gillar rufi design på facebook en extra lott). Sista dagen att tävla är söndagen den 3e juli. Dagen därpå drar jag vinnaren.

Lycka till!

Ps. Glöm inte att skriva namn så jag vet vem som tävlar!

12 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar genom att gilla rufi design på fb, länka på fb och skriver en komentar om att jag väldigt gärna hoppas på att vinna ett snyggt fodral till min HTC! :)

    //Anna-Karin Anens

    SvaraRadera
  2. Klart kan vill vinna!

    SvaraRadera
  3. Jag vill också vinna en till min HTC! Therese H Dahlberg

    SvaraRadera
  4. Lina Helmersson vill också vinna en finis till HTC:n :-)
    Stor kram i värmen!

    SvaraRadera
  5. Min I-phone ropar efter ett fodral!

    SvaraRadera
  6. Det där vill min iphone ha!! /Fanny Miles

    SvaraRadera
  7. Halkade in här och tar chansen att bli en vinnare genom att bara lämna en kommentar.
    Verkligen snygga.

    SvaraRadera
  8. Supersnygga! Kram från Maria Sahlström

    SvaraRadera
  9. JA, det här vill man ju vinna! Gillar på fb och skriver här :-) /Disa Söderdahl

    SvaraRadera
  10. Kirsten+Ludwig3 juli 2011 kl. 00:49

    Kanske jag har tur denna gång! Tävlar med kommentaren här och så gillar jag förstås rufi på FB!

    SvaraRadera
  11. Jag vill vinna snyggaste I-phonefodralet, kommenterar, gillar och länkar på fejjan!

    SvaraRadera
  12. Klart jag vill vara med och tävla! Iphone är det som gäller... /Maja W

    SvaraRadera