söndag 12 juni 2011

Byxbeställningar

Jag har på sista tiden sytt ganska många beställningar som hittills varit obloggade. För att rationalisera bloggandet lite tänkte jag samla ihop alla av samma plaggtyp i ett och samma blogginlägg. Först ut är byxor. Bilderna är inte toppen men jag har så mycket jag vill sy så jag hinner inte lägga tid på redigering just nu!

Först ut tre par muddbyxor i storlek 80. Alla tre i tyger från JNY design. 

  


Sen fick jag äran att sy ett par riktigt pluttiga byxor. Ett par i storlek 56 i det röda molntyget från JNY med vit mudd från samma ställe.


Slutligen ett par tights i storlek 80. Elefanterna är så söta och blev grymt snygga som tights. Tyg från Stoff och Stil. 

2 kommentarer:

  1. De röda molnbyxorna var jättefina, nästan så att jag ville behålla dem själv fastän jag inte har någon bebis :)

    SvaraRadera