söndag 8 september 2013

Skärmmössor för soliga höstdagar


Den här hösten har ju hittills varit alldeles fantastiskt fin. Och det känns knappt som att det går att kalla det för höst när det är 24 grader varmt och strålande sol. Men luften känns trots allt lite högre och jag njuter även av de svalare dagarna. Och även om det inte känns så riktigt ännu, så kommer det nog en säsong för mössor snart. Skärmmössor har jag inte sytt på länge, men de är ju faktiskt helt perfekta för soliga lite kyliga höstdagar, vilket jag håller tummarna för att den här hösten ska fortsätta bjuda på.

Kaffeburken får hjälpa till vid fotograferingen, men jag måste säga att jag tycker R är en bättre fotomodell!

Material: Rävar och ugglor på gul bakgrund från Znok design, lille katt från  Liandlo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar