söndag 18 november 2012

Äntligen ny dator!


Äntligen, äntligen har vi en fungerande dator igen! Som dessutom är igång med åtminstone de mest nödvändiga programmen installerade. Så skönt för det här med datorköp och datorfixande är verkligen ingen favoritsyssla, och massa tid har det tagit också. Men, slutgnällt för nu! Den nya datorn är snabb, liten och bra så bara vi lär känna varandra ska jag nog tillslut vara ganska nöjd med den här kraschen.

Tur nog hade jag, trots att jag precis laddat över alla bilder på datorn, inte raderat dem från kameran. Det här med att förlora bilder är jag alltid nervös för, så jag är iaf ganska duktig med att spara dem på en extra hårddisk också. Förra veckan gick all sy tid till datorfixande, så något riktigt nysytt har jag inte att visa. Här är istället en beställning jag sydde för någon månad sen. Riktigt glada och härliga färger som kan lysa upp i höstmörkret!



2 kommentarer: