lördag 19 maj 2012

Stolt!



Låt mig presentera min alldeles egna omlottbodymodell! Känner mig faktiskt mycket stolt över att jag fick ihop en omlottbody tillslut, det kändes visserligen som en hanterbar utmaning nu, men för ett halvår sen kändes det som en omöjlighet. Någon liten ändring blir det nog till nästa gång, men på det stora hela tycker jag att den blev riktigt fin och bra. Dessutom tyckte jag själv att det var väldigt praktiskt med just omlottisar när R var bebis. Så om det går att göra något som är både praktiskt med snyggt måste det ju vara den bästa kombinationen. Eller vad tycker ni?

Mönster: Eget omlottbody, storlek 56.

Material: Jersey från Stoff och Stil. Röd interlock till kanband från JNY.

10 kommentarer:

  1. Jätte söt! Och jag förstår känslan av att ha ritat mönstret helt själv! :-)

    SvaraRadera
  2. Supersöt blev det. Tufft med det röda kantbandet!

    SvaraRadera
  3. Tack för titten på min blogg. Den här bodyn blev ju jättesöt, men den rosa kortärmsbodysuiten gillar jag bäst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den rosa bodysuiten är lite av min favorit också. Så fint med rosa och turkost ihop :-)

      Radera
  4. Jättefin body! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  5. Tack! Och vad roligt att ni tagit er tid att kommentera! Det värmer :-)

    SvaraRadera
  6. Åhh sån fin, supersnyggt med rött till!! Och älskar tyget!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det fint! Tyvärr bara en lite snutt kvar nu.

      Radera
  7. Så kul att göra sitt eget mönster och bli sådär jättenöjd. Igelkottarna är ju så fina med rött. Har en liten bit kvar på min tyghyllla i det.

    SvaraRadera