torsdag 17 maj 2012

Redo för Spannien!


De här två små godbitarna ska få spendera större delen av sommaren i Spanien tillsammans med de här kortärmsbodiesarna. Och som vanligt när det här paret väljer tyger till sin sons plagg blir det alldeles fantastiska färger och mycket unisex. Det rosa och turkosa blev en ny lite oväntad favorit för mig, tror sonen ska få ett linne i samma kombination.

Mönster: Eget bodysuitmönster, storlek 74.

Material: Apor och elefanter och sommar från Znok. Turkos och röd interlock till kantband från Hilco och JNY.

6 kommentarer:

  1. Åhh.... Vad fina! Längtar efter mitt sommartyg nu! jag skulle oxå vilja kunna sy så fint! Bodys har jag inte ens vågat sy än! Igelkottsbodyn var kanonfin!

    SvaraRadera
  2. Alldeles underbara! Bodysuits med korta armar och ben är verkligen sommar, måste sy några till min egna lilla tjej med snart.

    SvaraRadera
  3. Wow vilka fina! Jag älskar oxå sommartyget men har de inte. Just nu vill ja ha ett tyg här och ett tyg där, blir lite dyrt med frakt på olika ställe. Jösses Vilket ställe ska man välja liksom :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner verkligen igen det där! Finns hur mycket fint som helst och helst vill man ha allt! M

      Radera
  4. åhh så fint, ångrar att jag inte beställt sommartyget :P

    SvaraRadera