söndag 3 juli 2011

Iphonefodral



I måndags började jag jobba efter min föräldraledighet. Jag hade som tur var jobbat några strödagar innan, men det kändes ändå som det blev en väldigt stor omställning för hela familjen. Jobb, lite röriga nätter och pendling resulterade i mindre ork på kvällarna. Men jag gillar verkligen inte att lägga mig i soffan när jag är så trött för då blir jag bara ännu tröttare och sover bort hela kvällarna. Så istället bestämde jag mig för att sy iphonefodral. Det kändes som ett lagom stort projekt och känns det roligt att även vuxna kan få glädjas av alla fina mjuka tyger!

Resultatet av denna veckas sömnad hamnar i butiken och kostar 80 kr/st. Fodralen är fodrade med mjuk giftfri plastad frotté som både skyddar mot stötar och fukt. Fodralen är tillräckligt stora för att ett skal ska få plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar