fredag 10 december 2010

Nya tyger



Har länge varit sugen på att beställa tyger, det finns ju så många fina. Så för några dagar sen gjorde jag slag i saken och klickade hem en massa fint. Hade tagit upp några mindre beställningar där kunderna själva fick välja tyger, så det blev ganska många olika tyger tillslut. Väldigt roligt för på så sätt fick jag hem både tyger som jag själv skulle valt och tyger jag nog faktiskt inte själv hade valt (men som jag nu tycker är superfina). Var så ivrig när jag skulle hämta tygerna på utlämningsstället att jag kom 3 timmar för tidigt. Så jag fick göra ett nytt försök och nu ligger de äntligen på mitt golv och jag så nöjd och glad. Vet inte vad det är med tyger, men de kan verkligen få mig på gott humör! Tvättstugan var dessutom lägligt nog ledig ikväll, så snart ska här tvättas för glatta livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar