torsdag 6 december 2012

Nytt i butiken!

Julen närmar sig med stormsteg och för att hinna både sy klart redan lagda beställningar, förbereda egna julklappar och få lite julfrid har jag bestämt mig för att inte ta emot några fler beställningar fram till jul. Jag kommer istället att uppdatera butiksbloggen med allt som finns kvar efter helgens julmarknad. Här är några av de saker som hamnat där under de senaste dagarna. Kanske finns en och annan julklapp bland sakerna. Glad julklappsshopping!







2 kommentarer:

  1. Jättefina saker och blogg! Jag lägger till din blogg i min blogglista så jag lätt hittar tillbaka ;-)

    //Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du tycker det! Ska absolut lägga din blogg på minnet, återvänder gärna och fattar inte att jag inte hittat den tidigare!

      Radera