söndag 30 oktober 2011

Dregglisfrossa

 

Jag älskar alla mina tyger och gillar särskilt att se dem tillsammans. Därför känns det lite extra lyxigt att sy en drös med dregglisar och sen lägga upp dem bredvid varandra. Eftersom R redan äger ca 20 dregglisar och tack och lov äntligen slutat dreggla (eller iaf nästan slutat) är alla till salu. Mer info finns i butiksbloggen.

Och så vill jag passa på att säga att jag varit lite dålig på att uppdatera tygsidan på sista tiden. Om ni vill beställa något och har sett tyget på bloggen men inte under tygfliken så fråga gärna om det finns mer!


2 kommentarer:

  1. Jag älskar också att titta på dina fina dregglisar!

    SvaraRadera
  2. Va tjusigt! Jag känner precis likadant inför mina tyger - dregglisar tillsammans ser så fint och färgglatt ut!

    SvaraRadera